Tentang Peribahasa
Pengangkring

Fathdjri
Kategori : Guyonan
@ 31 Jan 2008 | 04:51:11


Iki aku cuman guyon ae, sory kalo garing ...

Peribahasa atau pepatah Indonesia yang ada saat ini sangat banyak, dan kebanyakan berasal dari kebudayaan Melayu, seperti "sekali mendayung sampan, dua tiga pulau dilalui" (bener nggak?) kenapa nggak "sekali gowes sepeda pancal dua tiga kota terlewati" mungkin jaman mbiyen waktu peribahasa ini muncul, moda transportasi yang merakyat dan gampang yo sampan ... hehehee ... di melayu belum ada pit.

Ono meneh, "tidak ada rotan, akarpun jadi" kenapa bukan "tidak ada piring, pincuk pun jadi" atau "tidak ada duit, nyopetpun jadi" hahahaha kriminal tenan. (mending korupsi daripada nyopet...:D). Yo mungkin jaman dulu orang ngiket masih pake rotan, nggak ada tali tambang apalagi rafia... :P

Atao "banyak jalan menuju Roma" kenapa musti Roma, adoh tenan, kenapa nggak Jakarta opo Irian opo Timor Timur sekaliyan ...

"Habis manis sepah di buang" kata orang pinter itu tebu.

"Lain ladang lain belalang" ngopo gak lain kodok opo welut opo ulo yo? hahaha ... asal ojo "lain lak*ng lain rasanya" ... :P sik bener? rung tau trial jeh.

"Harimau mati meninggalkan belang, gajah mati meninggalkan gading" kenapa musti belang ya, kok gak siung kan luwih sangar, nek gajah yo tlale ne kae ... hehehe (tlale = belalai)

Wis lah, pokoe pepatah adalah salah satu kekayaan budaya Indonesia. Ya seperti itulah ada nya, kalo mau di ubah sak karep dewek yo gak bakal booming atao terkenal seeh ... :D

Joke dab ... garing yo .......... ben

peace ah
:-D
### ingatlah he poro sedulur, awake dhewe iki calon mayit ###
ra rasional..

simbah87 ngangkring @ 31 Jan 2008 | 07:17:09

tak tambahi yo pak..
kadang pepatah ki yo ra rasional..
iki tuladhane..
"sambil menyelam minum air"..
ha iyo pekok to yoo..
saiki coba dipikir secara rasional dengan akal pikir manusia..
(nuwun sewu nek sing moco iki ra manungso..ra usah melu mikir..hehehehe..)
lha mosok nglangi karo ngombe banyu..
lha yo sido kelem..

sing rasional lan bener ki jane koyo ngene iki..
"sambil menyelam buang air.."
lebih rasional dan tidak mengubah makna dari peribahasa itu sendiri..

saestu om Pepatah?

wuekekekekekekkk..
nuwun..

Ajining dhiri dumunung ana ing lathi, ajining raga ana ing busana
yo setuju, rasah dipikir

Fathdjri ngangkring @ 31 Jan 2008 | 08:08:41

Lha koyo ngono kui maksude mbah.

kreatif tenan, sambil menyelam ngising ... madul-madul
moh aku nglangi cerak-cerak nggon kui ... wakakakaak
asli ngakak

emang ojo dipikir ...

### ingatlah he poro sedulur, awake dhewe iki calon mayit ###
sehat..

simbah87 ngangkring @ 31 Jan 2008 | 08:25:21

welahhh..
ojo salah njenengan dab..
pupuk kandang ku ki bergizi bin sehat dab..
pengin nyoba??
ki nyooohhh..

wuekekekekekekkk..

Ajining dhiri dumunung ana ing lathi, ajining raga ana ing busana
ora gelem

Fathdjri ngangkring @ 31 Jan 2008 | 08:31:31

emoooh mbah

tapi nek nggo rabuk wit pelem

terus metu peleme manis-manis aku gelem

:D

### ingatlah he poro sedulur, awake dhewe iki calon mayit ###
do ngopo?

luvicha ngangkring @ 31 Jan 2008 | 08:39:22

welah...Mas Fathdjri karo Simbah ki do ngopo tho? kok yo uncal2an mas kumambang :D. Mbah,aku menungso loh dudu peri :D. Mbah, yen sing iku digawe masker utowo spa iso ra? kik..kik..kik. Mas Fathdjri, yen pelem-e wis woh ojo lali aku yo gelem :D

peribahasa

willmen46 ngangkring @ 31 Jan 2008 | 09:31:03

yupz setuju banget...peribahasa salah satu kekuatan bahasa melalui isyarat ato ungkapan..... seperti
"ngk ada rotan akar pun jadi....ngk ada pacaran ya jomblo pun jadi"(diri ku banget :P)

maju terus pantang mundur
yups beres

Fathdjri ngangkring @ 31 Jan 2008 | 10:17:57

Mbak Luv ... pelem ngarep omahku wes awoh lho, tapi cuman telung ler. Yo mengko nek mateng tak wakili le ma'em yo ... hehhee.

willmen, oh gitu ya ... nggak ada pacaran jomblo pun jadi ... nggak ada cewek coli pun jadi ... hahahahaha

:D

### ingatlah he poro sedulur, awake dhewe iki calon mayit ###
Ning Boso Jowo yo akeh to kang

Duljoni ngangkring @ 31 Jan 2008 | 15:12:47

Sakjane ning boso Jowo yo akeh to kang... sing arane paribasan, kayata weke simbah87 :
Ajining dhiri dumunung ana ing lathi, ajining raga ana ing busana

Artine opo mbah?

Sopo TEKUN nggolek TEKEN bakal TEKAN
Ok degh

luvicha ngangkring @ 31 Jan 2008 | 20:44:07

Mas Fathdjri.. Yo wis ra po2 lehe maem diwakili tapi mengko aku dicritani piye rasane yo..:D

Mas Dul.. artine pribasane simbah ki yo iku "tukuo klambi sing apik" bener ra,mbah? :D

Ono maneh paribasan sing rodo garing lan basi " teklek kecemplung kalen" sing artine " tinimbang kecemplung kalen alung dithuthuk teklek" wekekekek....:p

" teklek kecemplung kalen"

lek yono ngangkring @ 01 Feb 2008 | 05:02:11

artine pecicilan.

kan ketmbiyen wis tak omongi,ojo nganggo teklek nek meh arep ning kalen,eh tetep podo ngeyel..
yo uwis akhire teklek e ono sing do kecemplung kalen.
sokoooooooooooooooooorrrrr kapok mu kapan!!

oret...oret...oret... The Lek Yono
tegese..

simbah87 ngangkring @ 01 Feb 2008 | 08:40:41

bang Dul..
paribasan kuwi tegese..
kehormatan seseorang terletak pada tutur katanya,
kehormatan fisiknya terletak pada busana yang dikenakannya..

mas Fathdjri lan mbak luv..
wis ra usah do padu urusan "pupuk kandangku"..
ben adil ki tak dum nggo wong loro..
nyohh..

kang willmen46..
wah yo sepet noo nek ra pacaran..
haiyo niat bosok "senjataku"..

lek yono..
pecicilan kepiye to lek?
nek tekleke wis kecemplung kalen yo ganti sandal wae..
langkung kepenak nganggone..
nggo mlaku ra "teklak-teklok"..
tur ra mbribeni wong liya..

wuekekekekekekekekkkk..
nuwun..

Ajining dhiri dumunung ana ing lathi, ajining raga ana ing busana
ra pacaran

willmen46 ngangkring @ 02 Feb 2008 | 04:27:25

hmm ra pacaran y ra opo2
lagian kan masih banyak cwek-cwek yang bisa diajak bteman
so ngk harus ngebojo ya too :P

maju terus pantang mundur
Nek ditambahi...

Duljoni ngangkring @ 02 Feb 2008 | 08:55:46

Mbah, menawi paribasane dipun tambahi : Ajining lelaki dhumunung ana ing 'rokok'e.. angsal mboten?
Lha trus, yen Ajining wong wadon dhumunung nengndi jal?

Sopo TEKUN nggolek TEKEN bakal TEKAN
Keong racun ngangkring lali ra mbayar

mz erroz ngangkring @ 14 Feb 2008 | 21:03:06

kreatifitas yang berlebihan dapat menyebabkan "IDEKULASI DINI"
njajal bos...

mz erroz ngangkring @ 14 Feb 2008 | 21:05:32

tak bayar Rp 5000 susuk satus

kreatifitas yang berlebihan dapat menyebabkan "IDEKULASI DINI"
Peh

kalisingsambikoro ngangkring @ 14 Mar 2008 | 10:44:24

Peh
Peh
Wong perkoro "pupuk kandang bae yo podo padu"
Jan
Jan
eram tenan mas2 mbak2 iki
salam knal smuaaaaaaaaaaaa

Menu
Member menu
Username

Password


Lost Password ?
New User Join Now
Getok Tular
» 07 Oct 2013 | 03:35:39
ngga bisa ganti avatar :(
» 05 Apr 2014 | 13:49:54
pun saget mas tixoes :D
» 14 Apr 2014 | 20:17:45
ganti foto munyuk apa asu?
» 18 Sep 2013 | 03:07:57
akhirnya para angkringers senior pelahan mundur karna mendekati udzur, sementara angkringers yunior sudah pindah ke cafe dan resto
» 26 Aug 2013 | 02:02:08
dalam rangka menggaet suara anak muda yg tergolong dalam barisan "Swing Vooter" maka gubernur pun nekat nonton METALICA
» 14 Aug 2013 | 03:00:14
ternyata suasana indah romadhon dan lebaran dinodai oleh ulah FPI dan penembak gelap, sementara warkop, angkringan masih tutup mudik pulang kampung
» 31 Jul 2013 | 01:56:46
awakku sik onok rek hehehe
» 18 Jul 2013 | 23:41:30
huwaloooooooooohhhh :)
» 16 May 2013 | 08:14:15
kok sepi mamring ngene yo ?
» 22 Jul 2013 | 00:12:35
do taraweh :D
Silahkan Login / Register Untuk isi shoutbox
Banner